Propojení rezervačního kalendáře s aplikací Freelo
V dnešní době, kdy je plánování schůzek a událostí s klienty, partnery nebo potenciálními zákazníky nezbytnou součástí každé firmy, je klíčové mít k dispozici uživatelsky přívětivý nástroj pro správu rezervací.
Zaptime lze jednoduše propojit s aplikací Freelo, vybrat si projekt a To‑Do list do kterého se budou nové rezervace přidávat, pojďme se podívat jak na to.
Co je to Zaptime?
Zaptime je velmi snadno použitelný rezervační kalendář, který si můžete jednoduše vložit na vaše webové stránky nebo můžete poslat odkaz k rezervaci komukoliv, kdykoliv, bez zbytečného hledání společného termínu.
Propojení aplikací Zaptime a Freelo
Začněte tím, že si založíte účet v Zaptime pokud jej ještě nemáte.
Ve svém Freelo účtu přejděte do sekce nastavení, kde najdete svůj API klíč.
Po té ve svém Zaptime účtu přejďete na stránku integrací.
Klikněte na tlačítko "Přidat integraci", vyberte Freelo integraci, zadejte e-mail, spojený s Freelo účtem a Freelo API klíč.
Tímto jste úspěšně propojili účet Zaptime s účtem ve Freelo. Pojďme se podívat jak dostat nové rezervace do Freelo To-Do listu.
Jak přidat nové rezervace do Freelo účtu
Založíme si novou automatizaci, kterou můžete pojmenovat jakkoliv Vám vyhovuje, nemá na funkcionalitu vliv. Vybereme trigger "událost rezervována", zvolíme akci: "Přidat úkol do Freelo", tímto se vám zobrazí možnost vybrat pro projekt, To-Do list a možnost přidat řešitele.
Nyní danou automatizaci přiřadíme k dánému typu události. Tuto automatizaci můžete napojit na libovolný počet událostí. V tomto návodu je automatizace přidána k události "Sales democall". Kromě povinných údajů se do Freela propíší i všechny vlastní pole včetně lokace.
Propojení rezervačního kalendáře Zaptime s aplikací Freelo představuje efektivní způsob jak zjednodušit hledání volných termínů schůzek. Díky propojení na Freelo po‑té snadno přidávat nové rezervace přímo do zvoleného projektu a To‑Do listu.